pondělí 21. září 2020

Smyčka



pro Triumvirát - září 2019




Když 16. července pršelo, tak jsem se nudila. A máma řekla, že v září určitě dostaneme ve slohu za úkol psát o zážitku z prázdnin a že si to teda můžu napsat hned, když se nudím a že mi aspoň stihne zkontrolovat pravopis. Tak jsem se s ní nechtěla hádat a vzala jsem si papír a tužku. A protože jsme se jenom dva dny předtím vrátili od babi a dědy, tak jsem napsala jak tam Vládíka honil sousedovic kokršpaněl. Vládík je můj mladší brácha a asi ho nic zábavnějšího už do konce prázdnin honit nebude.

Akorát jsem pak koncem srpna potkala toho kouzelnýho dědečka a chtěla jsem po něm, aby byly pořád prázdniny.

A on pokrčil rameny a řekl: “To koneckonců není nic neproveditelného.” A zmizel.

A když jsem se ráno probudila, tak zase bylo 1. července a jeli jsme k babi a dědovi a Vládíka zase honil kokršpaněl a zase bylo 16. července a pršelo. A tak to šlo furt stejně, až do konce srpna, kdy jsem si večer lehla a probudila se zase 1. července.

Potřetí jsou ty samý prázdniny už trochu nudný, ale co mně štve nejvíc je, že jak trubka dokola píšu ten slohovej úkol, kterej ale nikdy nebudu muset odevzdat!

Žádné komentáře:

Okomentovat