úterý 3. března 2015

Láska

Drabble pro Julii.

Probudila jsem se vyděšená a zmatená. Dezorientovaná. A pak jsem automaticky zamířila sem.
Na té houpačce jsme se poprvé políbili a já tam pak zapomněla růži, kterou mi přinesl.
Seděli jsme na ní, když mě požádal o ruku, i když jsem mu říkala, že čekám dítě.
Je to naše houpačka.
A my dva spolu strávili tolik let, že jeden o druhém víme všechno.
Nevyhnutelně očekávám, že sem přijde i teď. Po pohřbu.
Nezklamal.
Hlavu má skloněnou a ramena skleslá. Pláče.
Poprvé od zmrtvýchvstání se ve mně probudí nevyhnutelný instinkt.
“Mozky!” mumlám tiše a vyrážím.
Ten jeho mi bude určitě chutnat.

6 komentářů:

  1. Jééé, to je romantický! A velice tématický.
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to víš, napadlo mě to hlavně proto, žes ten obrázek vyfotila při běhání ;o)

      Vymazat
  2. To je tak krásné a dojemné. A nesmírně oceňuji aktuální téma. Tohle drabble má dokonalé načasování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi půjdu na party v převleku za nevinnou zombie oběť ;o)

      Vymazat
  3. To je tak příšerně... hladové! :-)

    OdpovědětVymazat